Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2007 21:47 - Събуждането на принцесата :)))
Автор: secretly Категория: Лични дневници   
Прочетен: 748 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2007 22:40


( На Наско - добре ме изигра момченце ! :))


Пиша не за да поставям някаква конкретна тема... не за да предизвиквам някакви дебати... просто ми се случи нещо неприятно, а когато човек сподели му олеква... поне така казват :)))))
По принцип съм чувствителен и леко наивен човек, за 20 години не съм се слъсквала с чак толкова неща, за да кажа, че имам кой знае какъв житейски опит. До тази сутрин излизах с едно момче - малко по- голям от мен, веселяк и чаровен... 0бясняваше ми как след разни любовни разочарования се чувствал доста изхабен и празен и му трябва време да се привърже... чувствата били за по-нататък. Не знам и аз защо му се вързах :)))
Тази сутрин след като се събудих в леглото му ( :))) ) нещо ме накара да преровичкам телефона му - по принцип считам, че е доста грозна постъпка, но си имах някои вътрешни съмнения... оказа се, че господинът си се вижда с още една жена, при това явно доста преди да започне да излиза с мен. След първоначалния шок и вцепление просто станах и си отидох - не му вдигнах скандал, само му казах, че е постъпил ужасно грозно и е трябвало да ми каже. такива неща се казват, иначе не е честно, особено спрямо мен, която си даваше зор да го накара да се чувства уютно и добре. Но това няма значение - имала съм хубави неща в себе си, дала съм му ги ... нито съм първата, нито последната излъгана, това си е част от ежедневието... друга ми беше мисълта...
След като излязох от апартамента му се разплаках - няма защо да го крия, чувствах се достатъчно излъгана и използвана... повървях една спирка пеша и имах чувството, че някой ме е премазах с парен влак... от лъжа и заблуда най- боли. Знаех, че ако се прибера сама вкъщи просто ще се скъсам от мъка и тъга. Обадих се на приятелка, после се присъедини друга... и ми направиха деня от ужасно грозен и сив в чудесен...
Защо ли... просто разбрах, че това е само един човек, света не свършва с него... животът е нещо прекалено красиво, за да страдаме за хора, които не ни оценяват, които не ни забелязват... Осъзнах, че може да съм била измамена в чувствата ми, но любовта между мъжа и жената не е всичко по дяволите... Имам прекалено много други неща - страхотни приятели, готино смемейство, млада съм и хубава, доста мъже си " мрът " по мен :D Може да звучи банално, като есето на някоя десетолкасничка, но човек винаги трябва да гледа пълната страна на чашата и да й се радва, защото ако за един нещо е даденост, то друг дава мило и драго да го има... Какво значи тук някакъв човек, който те е предал ? Здраве да е както се казва :)
И сега ми е едно хуууууубаво.... и дори не мога да го намразя.... Омразата тежи не на друг, а на този, който я изпитва, а аз искам само хубави емоции да давам и получавам :)  жив и здрав и щастлив да е :))) но и никога няма да го погледна със същите очи, нито ще му бъда пак приятел. Дано някой ден разбере, че не може да се държиш така.
Просто благодарение на него си взех урока - никой не е длъжен да ти дава хубави неща, затова ги цени, ако ги получиш !!!!!!!!!!!!!
П.П. Весе, Кети, систър, благодаря, че ви имам ! Обичам ви !




Гласувай:
0



1. eldorado07 - :)
17.06.2007 11:56
А ти даваш ли да ровичкат в твоя телефон?
цитирай
2. secretly - :)
18.06.2007 08:42
ровичкането в телефона ми е най-малкия проблем... не го одобрявам, но щом другият крие такива неща сме длъжни да пазим сами себе си ... дори и с цената на хитринки като тази... грозно от моя страна, но ако не го бях направила заблудата щеше да продължава... което е многократно по-грозно постъпка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: secretly
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15954
Постинги: 2
Коментари: 9
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. bau