Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2007 11:11 - ако съм най-красива... и добра.... и правя всичко ...той ще ме оцени непременно... нали ?!
Автор: secretly Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1992 Коментари: 7 Гласове:
0



Днес пътувах в маршрутката с една позната - момиче на 21, мой набор. Представлява едно от онези същества, които са склонни да ти разкажат и най- съкровенните тайни на личня си живот, стига да им се усмихнеш и да покажеш склонност да ги изслушаш ( а аз се славя като доста добър слушател и философ :D ) Та Мария ми разказа за тъй наречената си връзка - от две години и половина се вдижи със затворник. Били са зедно навън само месец и после той отново влиза. През това време Мария полага всички усилия да бъде с него - ходи на свиждане всяка седмица ( а това е максимално допустимото ), праща му цигари, подкупва ченгета, за да вкарва вътре телефони, по-хубава храна... не знам и аз колко пари и нерви е пръснала по адвокати. А въпросният господин й се отплаща с грандиозни обещания за сватба и светло бъдеще... Върхът е когато затворникът получава за добро поведение награда - 24 часов престой на човек, който само той си избере. Но не си мислете , че товси избира Мария - не, на гости си поканва някаква друга госпожица. Моята позната бива информирана за това от полижаите, дори вижда талона, който девойката е попълнила. Но любимият й твърди, че няма нищо такова, че полицаите правят интриги срещу него, изкарва нея виновна, че не му вярва и дори заявява, че тя е грешка в живота му и едно по-сериозно бъдеще вероятно не би било разумна алтернатива... 
Седях и слушах... и недоумявах.... защото не е само Мария... познавам твърде много жени, които се затварят очите пред очевАдни неща... раздават се без да получават нищо освен сладки думи и празни обещания... не можех да не се запитам мъжете ли са безчувствени егоцентрични гадове, както твърдят голяма част от познатите ми, или просто жените се раздаваме прекалено много и очакваме, че ако бъдем най-добрите, милите, само даваме и обичаме безрезервно, каквото и да ни коства това, то мъжът няма начин да не ни оцени и в един момент и ще ни даде цялата си обич и преданост, защеметен от нашата добрина и вярност... И приказката ще има хубав край... да ама не ...  
Все пак овце ли сме жените ???? Или просто навино неизлечими мечтателки, които чакат принца от приказките да ги спаси и понеже няма такъж връчваме на първия мъж меч и броня и го обличаме в нашите си мечти и копнежи, а той просто НЕ МОЖЕ да ги изпълни.


Тагове:   най,   МЕ,   оцени,   непременно,


Гласувай:
0



1. doctorhouse - Ами пьрво привет ...........
17.05.2007 11:34
и добре дошла в блог а:))) вьпроса е спорен клиширания вариант на отношенията на тази твоя позната с този индивид е "любовта е сляпа но и глуха" поне така смятам след прочетеното тук.........не сьм наясно какво става в една женска глава но не смятам , че сте наивни просто си мисля, че както жените така и мьжете искат наи доброто ,и затова дават всичко от себе си ,правят необмислени постьпки и не винаги преценяват трезво ситуацията ..........и резултата е ясен,затова мисля, че наи добре е човек да си поставя някакви реални цели относно осрещната страна за да няма разочарования:)
цитирай
2. candysays - :)
17.05.2007 13:57
Хубав пост, добро начало :-)
Като цяло има доста истина в думите ти, но има и отвъд... Но не ми се взима отношение сега, и без това съм човек със зряла и щастлива, така да се каже, връзка и любов... Но предполагам преди... и аз съм действала понякога като ..хм...овца ;-P
Ама вече не! Вече съм ... кротко агънце! Голям напредък от моя страна, нали?! ;))

П.С. Добре дошла в блога! Успех -тук и навсякъде... :)*
цитирай
3. leones - тя
17.05.2007 21:03
просто е тъпа? или влюбена (което някак си не знам защо, но ми се струва едно и също), един мъж не е такъв ако няма жена с която може да бъде такъв, като това се отнася и за жените.
цитирай
4. eldorado07 - Но явно има и тръпка в това да имаш за ...
17.06.2007 12:10
Но явно има и тръпка в това да имаш за гадже човек, нарушил закона, почти като по американските филми...Бони и Клайд, нещо от този род?
цитирай
5. secretly - ;)
18.06.2007 08:43
вероятно да ...
цитирай
6. анонимен - а ти искаш ли да имаш такава връзка? ...
18.06.2007 12:50
а ти искаш ли да имаш такава връзка? Нещо, в стил Цеци красимирова?
цитирай
7. secretly - до анонимен
19.06.2007 11:08
не, не съм почитателка на цеци красимирова и нейните подобни
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: secretly
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15955
Постинги: 2
Коментари: 9
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. bau